annasmakeup

Alla inlägg under september 2010

Av Anna Sjögren - 25 september 2010 11:51

   



Satt och googlade på smink igår och då hittade jag dom här spralliga skuggorna från Medusa. När lönen anländer på mitt konto så ska dom här tillhöra min samling.
  
                                                  

                                                                                 





Av Anna Sjögren - 25 september 2010 01:43

     En bild tagen på Maria då jag nyss hade fått hem min palett.

Av Anna Sjögren - 25 september 2010 01:20

 
  


Hittade en bild på vackra Tina som jag fotade för några veckor sedan.
Blev en  leopardsminkning som tyvärr hann suddas ut på ett ställe innan fotningen var över.

Av Anna Sjögren - 25 september 2010 01:13

Äntligen har jag skaffat mig en blogg som jag faktiskt trivs med och det har jag Sabbo att tacka för.
Just nu har jag inte så mycket bilder att lägga upp men det kommer så småningom.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards