annasmakeup

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna Sjögren - 24 mars 2011 09:58

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade men jag har varken lust eller ork just nu.
Så jag tror jag kommer lägga bloggen åt sidan ett tag. I nuläget vill jag bara få allt klart i huset så vi kan flytta någon gång! Sen är mitt humör upp och ner , antar det är p-pillerna som spökar. Imorgon är det löning som gäller och då ska jag inhandla det sista till resan och betala resan. Inte länge kvar nu. Har också fått någon sorts städmani men det är ju bara possitivt.

Återkommer om några veckor med nya inlägg!

Av Anna Sjögren - 21 mars 2011 15:23

Det är många som frågat efter bild på mitt nya järnskrot :)

 

Den gjorde syster en likadan i vänster öra :) Nu fattas bara tatueringarna sen är det klart!

Av Anna Sjögren - 17 mars 2011 08:23

Jag har varit med en massa tävlingar i flera olika sminkblogg men har inte haft turen på min sida. Men varför inte försöka en gång till?
Sminkpaletter är ju en stor favorit så är bara att hålla tummarna! :)


http://hiilen.blogg.se/

  

Bortsett från tävlingen så har jag kollat runt på lite utbildningar inom smink och styling. Finns en massa som ser intressanta ut, men det är synd att dom är så dyra.
Men ska fullfölja min dröm en dag :)

Av Anna Sjögren - 15 mars 2011 15:24

Den bästa fyller år idag!




Grattis älskling!   

Av Anna Sjögren - 14 mars 2011 20:56

Mitt hår har börjat växa som tusan nu! Nästa sommar kanske jag har det långa svarta svallet :) Ska aldrig göra om samma misstag och klippa av mig de.
Har också beställt en så kallad " Donut" men min syster som går frisör. Tycker det är så sjukt snyggt med backslick och en stor bulle.


  


  

Läckert!

Av Anna Sjögren - 14 mars 2011 10:51

Är det bara jag som tycker det är sjukt fult att blanda olika färger i håret? 
Det är väl okej om man blandar färger som passar ihop men varför gå över gränsen? 
Jag har provat en massa olika färger i mitt hår men tycker det är snyggast om man behåller det enfärgat. ( ljusa slingor är ett undantag)
Man ska kunna kombinera färger som passar så det inte spårar.... Nog om det.

Tina var här och myste med mig i helgen och det blev fotografering. Bilderna ligger på hennes dator så dom kommer läggas ut senare.




Av Anna Sjögren - 11 mars 2011 09:30

Börjar vara sjukt less på all snö som bara öser ner. Nu vill jag bara att det ska bli Maj, då man sätter sig på planet mot Turkiet. Är ju nästan pinsamt att jag är så blek att den ljusaste foundationen är för mörk. Nu vill jag ha tillbaka det bruna fräkninga ansiktet så man slipper tjollra på med en massa smink. Dom två veckorna i värmen är efterlängtade nu!


  


  

Doganay Beach club

Av Anna Sjögren - 9 mars 2011 15:39

Har funderat ett bra tag nu på att pyssla ihop ett portfolio. Kommer behöva flera modeller så dom som vill får gärna höra av sig till mig :) Ska även prata ihop med min syster och kolla om hon vill sköta frillorna. Det är många ideér som cirkulerar i min skalle just nu och jag måste bara få ta ut dom på någon/ några, Så hör av er!

Ovido - Quiz & Flashcards