annasmakeup

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna Sjögren - 5 mars 2011 15:33

  




   

Av Anna Sjögren - 3 mars 2011 02:22

Nu blir det ett inlägg utan bilder och inget snack om smink.
Har nyss avslutat min arbetsvecka och har så ont i min rygg. Är piggare än piggast  och funderar på att fördriva tiden med en varm dusch. Blir att ta vara på varenda minut med pälskling i helgen. Som jag har längtat hela veckan så är det bara några få timmar kvar.



Och ja , jag har separationsångest!

Av Anna Sjögren - 1 mars 2011 11:53

Alla har väl sett dom dubbla mascarorna,med primer på ena sidan och mascara på andra. Tycker dom ger ett klumpigt resultat.

  

Big no no!



Jag använder bara mascaror av märket Isadora och dom ger ett så fint resultat. Dom har nu gjort en primer också som jag har testat. Den ger både längd och fyllighet till fransarna, används helst med en mascara av samma märke ( för finare resultat).


  

  

Finns också som icke vattenfast.

Ovido - Quiz & Flashcards