annasmakeup

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Anna Sjögren - 29 november 2010 15:47


Tvär snörde ihop ett collage med massa fina silver smycken i olika stilar.
Har tänkt designa ett eget axelsmycke och handsmycke så har nu beställt hem en massa kedjor och andra tillbehör som ska pryda min axel och hand.

  




Kommer beställa hem dessa smycken från http://www.candiedpoison.se/
nästa vecka troligen.






Av Anna Sjögren - 29 november 2010 15:37

Känner att det bara blir färre och färre uppdateringar på denna blogg.
Jag har aldrig varit någon vidare bra bloggare men jag ska lägga på ett kol.
For iallafall en sväng på skyltsöndagen här i Norsjö och fyndade några par örhängen i silver som pryder mitt smyckesträd så fint.

  
Trodde att man bara kunde beställa hem såna här smycken men icket.
På församlingshemmet fanns dom här godingarna för riktigt bra priser.

           Långa med kors - 50 kr
            Långa med vingar - 50 kr
Silver kors - 70 kr

Lär bli lite byteshandel mellan min syster och jag.

Ovido - Quiz & Flashcards