annasmakeup

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Anna Sjögren - 14 december 2010 15:17

Fick några 4 frågor som jag tänkte svara på så jag inte glömmer bort de :)


Hej!
du jag har lite frågor till dig så du kan ju ta och ta och ta svaren i ett av inläggen.
1. vilken mascara använder du på bilden?
2. hur sminkar man så snyggt som du?
3. Du har ju hur vackra ögonbryn som helst målar du dom?
4.hur får du dina ögonbryn att va så perfekt?



Här kommer svaren!


1. Jag använder en vattenfast mascara som heter Build-up marscara från Isadora,går att köpas nästan överallt.
Finns en som är röd också som inte är vattenfast som funkar bra den med.

2. Hmm......eftersom jag inte har gått nån utbildning så har jag lärt mig genom träning träning och träning.
Man ska inte vara rädd för att testa.

3. Jag målar mina ögonbryn just nu med penna men har också inhandlat mig brynskuggor som ska testas då jag köpt en bättre pensel.

4. Pefekta är väl inte rätta ordet men dom duger. Brynen är nog det som tar längst tid då jag sminkar mig så har väl spenderat så många minuter att dom bli "perfekta".



Hoppas du nöjer dig med mina svar :)

Ovido - Quiz & Flashcards