annasmakeup

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Anna Sjögren - 21 oktober 2010 20:41


Anna hissar Dream satin liquid  foundation från Maybelline.
Det är nog en av dom bästa flytande foundations jag har provat. Rekommenderar att ni köper hem den och testar. Blir bäst resultat om man lägger ett puder som finish.

  





Anna dissar exstemt långa naglar.


  

Man ska ha normal längd på sina naglar och inte klor.



Av Anna Sjögren - 21 oktober 2010 14:35

Som jag skrev i det förra inlägget så testade jag och min syster något nytt med våra hår.




Hittade en grym hårfärg igår som jag ville testa och såhär blev resultatet.
Jag bara älskar att prova nya saker.   

Av Anna Sjögren - 21 oktober 2010 12:08

Jag och min syster gjorde något crazy med vårat hår igår,bilder kommer senare.
Om inte vaxet funkar ska jag beställa hem en flaska med latex hade jag tänkt. Längtar redan till att börja jobba med halloween looken 
 
Ska ta och plocka bort lite här hemma innan jag börjar fixa med bilderna.

Ovido - Quiz & Flashcards