annasmakeup

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Anna Sjögren - 27 oktober 2010 17:36

 



Detta är resultatet efter jag lekte med det nya vaxet.
Hade lite brottom så blev slarvigt men på fredag ska det bli perfekt.   

Av Anna Sjögren - 27 oktober 2010 17:29

Valde att testa mina gröna skuggor men kände att någonting fattades så jag la till svart i det hela.


 

 
Nu ska jag bara kasta på mig lite kläder och dra vidare mot kusin Elin som fyller år idag.   

Av Anna Sjögren - 27 oktober 2010 17:04

Har suttit hela kvällen och kollat runt på nätet efter snygga sotningar som man kan använda sig av på halloween. Jag själv hatar att sminka mig med mycket svart runt ögonen för jag anser själv att jag inte passar i de.
Men det är så sjukt snyggt!


  

Taylor Momsen från Gossip Girl är en av dom som fick mig att slå upp ögonen.
                                          Visst är hon vacker?
        Jag har alltid gillat den rockiga stilen, både i smink och kläder.




  




Inte nog med att hon har den tuffa stilen och kan bära upp en mörk sotning så sjunger hon också.





                   Om ni frågar mig tycker jag hon har en grymt pipa!
                  Men man måste ju gilla sådan musik också.



  

Ovido - Quiz & Flashcards