annasmakeup

Alla inlägg under december 2010

Av Anna Sjögren - 10 december 2010 12:05

 Ska sätta mig och testa lite sminkningar till nyår.
Har stora planer för Tina också som jag ska sitta och pyssla med en stund.


Av Anna Sjögren - 9 december 2010 15:28

              Ska äta middag med min syster och bara må gott ikväll så valde en lite diskretare make som går i brunt och vitt.


Jag har använt mig av :



                             Hightechlighter platina från make up store.

 

            Brun skugga från 88-palletten.

       Vit skugga från viva la diva
  
Gillar att högra brynet ser större ut än det vänstra ;)


Vit kajal från Isadora


    Svart kajal från Isadora



Av Anna Sjögren - 8 december 2010 15:10

  

Av Anna Sjögren - 8 december 2010 12:29

Jag och syster har bestämt oss för att göra en syskon tatuering.
Så nu är det bara att hålla tummarna för att hon får göra en efter jul.
Dom kommer troligtvis sitta på underarmen och gå i svartvitt.


 Är det bara jag som är fascinerad av kroppskonst?



  


Det blir denna som ska pryda våra armar.

Av Anna Sjögren - 6 december 2010 20:43

Jag funderar på att köpa hem en massa nageldekorationer och börja dekorera folks naglar.


Vad tror ni om den idén?


  

Av Anna Sjögren - 6 december 2010 14:32

   Satt och kollade på frisyrer på google och då ploppade det upp en bild på Rihanna i en kort och fräsig frisyr.
Oj vad man önskar att man skulle kunna bära upp en sådan frilla alltså.
Ska nog försöka tvinga på Martina att klippa av sig håret och köra på något liknande.


F
ramifrån

  

Profil




Bakifrån

     




Grymt eller hur?

Av Anna Sjögren - 6 december 2010 11:06

Har aldrig riktigt förstått mig på dom som tycker att skor med leopardmönster och andra djuriska mönster är snyggt?
Visst är det snyggt på kläder och halsdukar  men skor? usch.


  

Neutrala färger ska det vara!

Av Anna Sjögren - 1 december 2010 22:51

           Blir nog så att jag måste köpa mig ett rödd läppstift då jag är i skellefteå imorrn. Är ju så snyggt med röda läppar till ett vinterblekt ansikte
Tror jag ska köra på en mörkare nyans denna gång så det inte blir för ljust och skrikigt.

Vad tycker ni om röda läppar?


  

Ovido - Quiz & Flashcards