annasmakeup

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Anna Sjögren - 13 januari 2011 13:35

                Några av  sakerna jag inte skulle klara mig utan

                                                  
         * En kajal (vit ,svart,flytande)

                  * En bra mascara

 

                            * Bryn penna / skugga

          * Foundation

* Puder

  * Rouge


Vi får se om jag hinner lägga in några bilder på en dagens men det blir i så fall senare ikväll.

Håll utkik!


Av Anna Sjögren - 13 januari 2011 12:28

Att jag älskar country musik?
Kan sitta och lyssna på det i timmar för det gör mig så sjukt avslappnad och lugn.
Och texterna är så underbart fina och går rakt in i hjärtat.
Det finns så många låtar med texter som påminner om olika steg i ens eget liv.



Om ni nån gång har mycket tid över så tycker jag att ni ska sätta er ner och lyssna på lite country.

Ovido - Quiz & Flashcards