annasmakeup

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Anna Sjögren - 19 januari 2011 15:19

Nu har jag äntligen tagit tag i mina uppdateringar :)

Jag har gjort så många mörka sminkningar så jag tänkte köra på en med ljusa oc glada färger.

  




  



Har använt mig av :

        MUS hightechlighter platina

                        Rosa och lila skuggor från 88- Paletten


              Isadora mascara  ( vattenfast)

Isadora bryn penna

              Maybelline dream satin liquid

Av Anna Sjögren - 19 januari 2011 14:03

Skrev ju ett inlägg om två paletter igår och jag kan nu meddela att den första är på väg hem till mig nu. Men jag kommer beställa hem alla så småningom.
Vi får se om det blir att bygga klart mitt sminkrum / walk in då sambon har slutat jobba. Skulle vara roligt att få det klart någon gång.

Ska nu ta mig i skinnet och sätta mig och göra en dagens så håll utkik!


Ovido - Quiz & Flashcards