annasmakeup

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Anna Sjögren - 11 februari 2011 22:25

Har ni också sett reklamen om Loréals nya mascara som går att böja till 90 grader? Jag är verkligen skeptisk till den, men jag har läst att vissa tycker att det var förvånande bra! Så det gäller väl bara att testa den och se efter själv ;)


   Loréal Studio Secrets 90° Easy Mascara (den ska tydligen vara lättare att applicera och att man ska kunna komma åt varje enskild frans)



Av Anna Sjögren - 11 februari 2011 21:56

Tjena mittbena! Detta är annas underbara syster som har hackat hennes blogg ;) tänkte att, eftersom anna SUGER på att uppdatera så kunde jag hjälpa henne lite på traven (för så omtänksam och hjälpsam är jag!)


Men först lite tips om vad du (Anna) kunde uppdatera om lite mer:


*Dagens (makeup)

*Tips om smink+skönhet

*Nya fynd

*Bilder i massor!


Sådär, nu har du fått lite att bita i. Och försök nu inte att skylla på "att du inte har tid" för att upprätthålla bloggen, för då kommer jag efter dig! och det blir inte bra för nån... ;)


Nu när jag har varit så snäll genom att hjälpa till med uppdateringen, har jag förtjänat en FETLÄNK till min blogg!


 

Och jag förtjänar också ett "TACK" senare...





Ovido - Quiz & Flashcards