annasmakeup

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

My dream wedding

Av Anna Sjögren - 18 februari 2011 13:18

Är ju några år kvar innan man själv ska gå upp till altaret. Det är nog inte bara jag som längtar efter att stå där och vara omringad av sina nära och kära sedan lägga löfterna till sin självfrände. Jag vet att jag är ung med jag har redan planerat mitt drömbröllop in i minsta detalj.


Tänkte ta och börja med klänningen. Jag vill inte ha en " over the top " klänning ,utan vill ha en enkel vit klänning med långt släp.

Ungefär såhär skulle den se ut.

  



Då går vi vidare med frisyren. Det är samma där, jag vill inte ha något som är over the top utan helst en liten uppsättning där håret får hänga litegrann. Sedan ett snyggt hårband till ( inte ett bling bling diadem ).

Stora lockar som får hänga fritt.

  


Och till de skulle jag vilja ha ett helt vanligt hårband ( annat stuk än på bilden ) för att piffa upp det hela.


  



Ringarna vill jag ska gå i silver eftersom jag inte är så förstjust i guld. Helst vill jag ha en ring som är två ringar i en. Så en ring till förlovningen och en till själva bröllopet.


  



Vill också ha två blomsterflickor/ pojkar som går först sedan 1 tärna som ska ha klänningar i beige/brunt. Killen ska självklart ha en svart kostym med vit skjorta.


  

Måste bara tillägga att min kära vän Tina kommer vara min enda tärna på mitt bröllop. Hon är den person som står mig närmast.



Vill ha ett tradionellt bröllop så vill gifta mig i en kyrka ( Norsjö ) med blommor efter

 gången. Jag vill också lägga någon typ av löfte även om det inte är så vanligt i sverige. Men jag tycker det är så fint! Sen är det viktigt att det är ett sommar bröllop.

  
 
Gillar att jag valde en vinterbild på kyrkan......



När det kommer till tårtan så vill jag har en stor vit tårta med en massa rosor.


  



Inbjudningarna ska vara enkla precis som frisyren och klänningen.
Ska helst vara vitt med ett brun/ beige snöre runt.
(hittade ingen bild så ni får skapa en bild i huvudet)





Blombuketten vill jag inte ska ha så mycket färger så det skiter sig med dom bruna klänningarna. Vita rosor och en massa gröna blad som hänger är det jag vill ha.

  



Nu kommer vi äntligen till den sista grejen.....sminket. Vill inte ha starka, kraftiga färger utan en mjuk brun make up med ett par långa fransar och ett ljust gloss på läpparna.


  


Vem som ska bli min framtida man vet jag redan men skriver inte ut det på bloggen. Det får bli en suprise!

 
 
Elin

Elin

20 februari 2011 20:19

Pax att vara prästen!! :D

http://stromstedt.blogg.se

Anna Sjögren

23 februari 2011 16:52

Hahahhah deal!

 
Ingen bild

Tina

20 februari 2011 23:16

aaw tack gumman <3
vi måste göra något snart igen saknar dig <3

Anna Sjögren

23 februari 2011 16:52

du är den bästa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Sjögren - 26 april 2011 17:41

Har varit dålig på att uppdatera för jag håller på att flytta bloggen :) Men snart är det uppe igen och då blir det att ta igen det jag missat . ...

Av Anna Sjögren - 20 april 2011 11:13


Jag har alltid älskat piercingar och tatueringar ,men har blivit mindre för såna som sitter i ansiktet. Har just nu två piercingar ( tungan och industrial ) men hade även en i naveln som jag blev tvungen att ta bort då jag blev sparkad av en ko. Så h...

Av Anna Sjögren - 16 april 2011 10:30


Nu på dagen har jag en rätt enkel make med vinge. Ikväll blir det nog en lite piffigare :)    Bilden blev rätt ljus såg jag nu....men den duger :) ...

Av Anna Sjögren - 12 april 2011 10:22

Låten " What are words" har gått på repeat på min dator i dagar nu. Kollade runt på youtube och hittade ett klipp där han sjunger i American idol, detta klipp kommer få era ögon att tåras!   Killen är ju underbar ...

Av Anna Sjögren - 24 mars 2011 09:58

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade men jag har varken lust eller ork just nu. Så jag tror jag kommer lägga bloggen åt sidan ett tag. I nuläget vill jag bara få allt klart i huset så vi kan flytta någon gång! Sen är mitt humör upp och ner , antar ...

Ovido - Quiz & Flashcards